Hei!

Ajattelin pitkästä aikaa laittaa kuvaa 1:1 puuhailuistani. Tässä on äitini ja minun yhteistyön tulos. Minä piirsin kaavan, äitini loihti sen vanerille ja maalasi, sekä minä loppukoristelin luistimen. Aikas kiva talvinen koriste vai mitä? :) Tämän voi laittaa oveen, ikkunaan tai seinälle. Minulla se koristaa eteisen vaatenaulakko seivästä. :D

Ja lopuksi vielä muutama kuva nukkekodista. Sain vihdoin ja viimein laitettua kirjahyllyyn ovenkahvat sekä äitini oli taiteillut uuniin pellit ja luukut. Minulle jäi vielä lattiapellin teko, saas nähdä koska saan sen paikoilleen.

 

Keittiössä hieman järjestelin paikkoja ja laitoin sinitarralla tavaroita paikoilleen ettei ne aina tipu hyllyiltä kun joutuu tavaroita nostelemaan.

Näitä kuvia katsoessa aina toivoisi että tapetit ja listat olisivat jo paikoillaan että olisi mukavampi sisustaa...mutta se on niitä tulevaisuuden haaveita vielä.